ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

zaterdag 20 juli 2013

VERVOLG UPDATE...

Het was een aparte week...3 dagen gewacht op bericht vanaf de verzekering en op dag 3 werd er eindelijk contact gezocht door de parket-boer....afspraak om 10.00u op vrijdagochtend..
En zo geschiedde.....toch? Offfff....
Om 10 voor 10 ging mijn mobiel en het was de expertmeneer, om te bevestigen dat we om 10.00u een afspraak hebben....klopt, duhhhh, ......toen kwam t hoge woord eruit, het wordt iets later want de verzekering heeft hem naar HET OUDE ADRES gestuurd...you got to be kidding!!!!
Nope hij stond echt op t oude adres. Post komt hier gewoon op t juiste adres....iemand op kantoor liggen slapen?
Of t uitkwam dat hij dan wat later was 45 minuten ...geen probleem hoor, ik ben thuis en ik zorg dat de koffie klaar staat ...meneer blij
Psies 45 minuten later staat meneer voor de deur en was half uitgedroogd en heb er eerst wat koffie in gegoten. Vanwaar hij zat keek hij 2 sec naar de vloer en pakte meteen zijn papieren erbij en voor hem was het zo klaar als een klontje...we krijgen een andere vloer, zodra de verzekering zijn ingediende nota goedkeurt en dat bericht zou al wel eens heel snel binnen kunnen komen, begin volgende week al.....we wachten t af. Hij besliste ook meteen dat deze vloer niet meer te verkrijgen was hihihi
Kon kiezen uit 10 stalen en heb er de leukste uitgezocht *kuch*
Ook plinten heeft hij er meteen bijgezet......hoorde er eigenlijk niet bij maar die er nu zitten passen niet bij de nieuwe vloer waren zijn woorden :))
  dat was de vloer...komende week de vaatwasser eruit plukken zodat de vloer goed kan drogen en ik de maat kan nemen van het kastje en dus gericht een vaatwasser kan gaan zoeken.
s Middags stond een buurman-van-een-paar-deuren-verder aan de deur die van ons probleem had vernomen wb de oven kaduuk en hij heeft hem eruit gehaald en bekeken, bleek t een doorgebrand snoertje te zijn...vervangen ennnnnnn DE OVEN DOET T WEER!!!! WOEHOEEEE
Mijn dag kon niet meer stuk.....
En als we dan toch bezig zijn, ga ik de komende week de keukendeurtjes heuuuuuuuul goed schoonmaken en VERVEN:)))))))) HEB ER ZIN IN....de man opperde om een lichte kleur te doen.....voor iemand die eigenlijk van kleur houdt en  kleurenblind  geeft hij toch de juiste antwoorden love him!!

Ik bedenk steeds weer wat nieuws wat ik kan maken nu de oven het weer doet, heerlijk, ben zo verschrikkelijk blij:))
Nou ik ga verder genieten van mn zaterdag en wens jullie alvast een gezellige avond

liefs van deze stuiterbal xxx

2 opmerkingen:

THORNWOODS AT HOME zei

Jullie ook succes met het schilderen van de keukenkastjes!!

Liefs Monique

THORNWOODS AT HOME zei

Jullie ook succes met het schilderen van de keukenkastjes!!

Liefs Monique