ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

vrijdag 30 mei 2014

EN ROUTE

Vandaag met de dochter op pad geweest
En zoals ik in de vorige post al zei, hebben we de man er op zijn werk uitgegooid en gezwaaid en on y va he :))

5 minuten laten stonden wij ook op onze plaats van bestemming en net zo snel  stonden we ook weer buiten. Dochter blij want ze kreeg bij die Keratine-meneer naast goed en eerlijk advies ook nog 2 proefzakjes voor haar struik en vervolgens zijn we een supermarkt ingegaan, Hoogvliet genaamd, en daar zag ik grote olijfboompjes staan voor 5euries!!! Uhm rectificatie dat moet 10 euries zijn *bloos* maar nog steeds niet veel
Ben zo goed  lomp  geweest en heb ze laten staan.....

Toen we afgerekend en ingepakt waren, het spul het otooke ingegooid en daar stonden we dan, ingebouwd door andere otookes. Stond verder op een vuilniswagen en nog n stukkie door een auto dwars en stil. En dit allemaal op 1 parkeerplaats he, niet op straat voor t geval jullie dit denken

Klein stoeprandje moeten pakken om langs die dwarse auto te gaan en we konden weer op pad NIEUWERKERK HIER WIE KUM

Vandaag hadden we iedere keer een stikgoeie plek, serieus
Auto op slot gezapd en t Woonwinkeltje ingegaan  gerend
Wat is dat toch een geweldige winkel, zou daar best een paar uurtjes willen werken pas de probleem
Nou ik heb mn literblik Annie in de kleur French Linen en nog een aantal dingen, 3 geurpotjes met geurstokjes in de geur Bambu the en een zeepje aan n koord 

De dochter zag ook nog iets nl bekers van Riverdale  raadt eens wie er de volgende keer niet meer mee mag

2 stuks rijker  50 % dus 2 voor de prijs van 1 maar eerlijk is eerlijk, had ik ze niet leuk gevonden had de dochter op haar kop kunnen staan, dan had ik ze dus ECHT-NIET- GEKOCHT.
Het zijn regelrechte badkuipen !! Hou daar wel van
We hebben er vanmiddag al koffie in gedaan na er natuurlijk een afwasspons in te hebben laten stuiteren voor gebruik, wel zo schoon
Drinken lekker maar wegens gevaar hadden we er desertlepels ingedaan ipv koffielepels want je zou ze inslikken, niet fijn.
Bij t naar buiten gaan zag de dochter nog iets wat ze leuk vond....EEN BROCANTE KOFFER...heb haar vriendelijk toe  uit  gelachen dat t daar mee begint....nog even en dan vind ze Zjietjes smaak ook leuk en wordt t niet meer betiteld als ouwe zooi :))

Lekker samen geluncht en vanmiddag nog ff naar de action en weer terug naar huus want de zoon wilde weer eens rijden en zou zn vader, de man, ophalen en zo geschiedde

Ik kon me op het eten toeleggen en nog eens terug denken aan deze heerlijke dag. Diepe gesprekken gehad met de dochter en ik kan zeggen dat t de goeie richting in gaat met die jongedame, gelukkig....me happy....

Voor nu zeg ik, fijne avond en geniet van het weekend, iets wat ik zeer zeker ga doen

Liefs Brigitte

1 opmerking:

Unknown zei

Fijn dat ze goed en eerlijk advies van de kapper kreeg en zo een hoop geld heeft bespaard.

Haha het begint inderdaad met iets kleins, maar werkt als een verslaving! Op een gegeven moment is het inderdaad niet betiteld als 'oude zooi' maar eerder als 'prachtig verweerd en gehavend'. :)

Liefs Marieke