ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

donderdag 7 augustus 2014

OPPASPOES





Mn pootje zit er ook nog steeds aan en heb onderhand alle kleuren van de regenboog. Ja heb en niet heeft als in, die voet is niet het enige met kleurtjes, er zijn meerdere plekken waar ik ze heb en ik ontdek nog steeds her en der blauwe, bijna zwarte plekken en schaafwondjes waar ik het bestaan niet van wist.
Mank lopen kan ik nog steeds als de beste en neem ook zeer zeker mn rust want ik voel wanneer het tijd wordt om dat geval op de bank te deponeren
Morgen even de fysio bellen om het aanhangsel in te laten tapen en hopelijk maakt dat t lopen dan ook wat gemakkelijker en slinkt t dan ook want echt het is een varkenspootje maar dan de multicolor-variatie

En het huishouden moet ook doordraaien en ik ben heel slecht in hulp vragen ook al zijn het mn bloedeigen bloedjes. Doe het liever allemaal zelf en meeeeeeeeeen ik ben dat stilzitten zo verschrikkelijk zat, beu, gaar walg ervan en het komt mn neusgaten uit
Duidelijk lijkt me

Sinds zondag heb ik een oppaspoeske, niet hier in huis maar wel hier in het complex. Zou niet goed gaan denk ik met die 4 van ons.
 Het is zo'n schatje, 1 van 15 jaar oud maar dat zie je niet en merk je ook niet. Eet als een bouwvakker.

De eerste 2 dagen kwam ze naar beneden gestoven nadat ik haar ettelijke keren had geroepen om met een rotgang naar beneden te rennen en op haar gat bij de achterdeur zat te wachten tot ik die EINDELIJK eens voor mevrouw open deed....uhm....ain't gonna happen want dat vind ik niks. Ze kan de tuin niet uit en een ieder die het waagt om in HAAR domein te springen wordt eigenhandig door het ouwe taartje het water in gemanoeuvreerd.
Maar je zult net zien dat ze dan als een soort van Houdini-op-leeftijd ontsnapt en ze zal dan echt niet op mijn geroep reageren  en dus blijft t frutske lekker binnen:))

Gisteren kon ik op mn kop gaan staan en roepen tot ik een ons woog maar het wicht bleef waar ze was. Nu had Marie (zo heet ze niet echt hoor maar om privacy-redenen heet ze zo, het baasje van ut poeske he) me afgelopen vrijdag een toer de house gegeven en alle verstop plekken laten zien en dat was erg nuttig want daar zat ze dus ook en ze was geenszins gediend van mijn aanwezigheid want ja ik deed die deur toch niet open...dat personeel van tegenwoordig tssssss

Vandaag was de boosheid gezakt en kwam ze me tegemoet op de overloop maar ook geen stap verder en bewerkte me met een charme-offensief maar deze dame zwicht daar niet voor  vette pech voor ut poeske
Maarre....ik ga mn frisse bed opzoeken en zeg welterusten of goeiemorgen

liefs Brigitte

Geen opmerkingen: