ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

dinsdag 23 september 2014

AANSTAAND PROJECTJE

En het is weer dinsdag, nieuwe ronden nieuwe kansen zullen we maar zeggen.

Afgelopen weekend zat ik ineens naar de open haard te kijken en begon er zich weer iets in mn brein te broeien...op het moment dat ik ' eey schat weet je waar ik nou net aan dacht? ' tegen de man zeg, wordt diezelfde man al nerveus want hij weet dan dat er weer iets aan zit te komen ...en hij kreeg weer eens gelijk  dan wel :))
Het liefst zou ik die godzgandsche muur willen doen maar ik weet dat de man dan meteen zijn hakken in het zand gooit en dat willen we natuurlijk niet. Dus de gulden middenweg en een stukkie dan, iedereen tevree tralalala




Ik leg uit en ik weet precies natuurlijk hoe te beginnen, ' wat als ik dat vooruitstekende stuk van de open haard nou eens met donkere verf, charcoal black muurverf bewerk, dan is meteen die roetplek weg want roet kun je niet wegpoetsen '  geniaal al zeg ik het zelf, ware het niet dat ik ook gelijk heb....
Nou zei de man, ' zou je het dan niet wit verven? Leuk geprobeerd dotje maar ik ben natuurlijk niet voor 1 gat te vangen want ik heb mn zinnen al gezet op de donkere kleur en leg uit dat bij de eerste brand in die open haard, dat wit meteen weer bekwast moet worden. Nou vind ik verven leuk maar niet op deze manier he....dus ik zeg,' nee charcoal black, lekker toepasselijk en je ziet meteen niks meer van t roet ' ....waarop hij instemt de schat. Ik zeg ' deal? ' en hij krijgt een boks van me en de overeenkomst is gesloten * grotegrijns*

Nu moet ik die verf nog gaan halen maar leuk dit vooruitzicht en zodra die haard beklodderd is zijn jullie de eerste die het te zien krijgen natuurlijk.

Heb het zelfs nog niet tegen de grote zus vertelt die inmiddels regelmatig hier rondstruint maar dat ziet ze dan wel op deze post hahaha...hallo grote zus :))))

Nou, ik ga nu ff wat anders in de verf gooien want ik ben weer lichtgevend grrr

Toedeloe en tot de volgende post

Liefs Brigitte

15 opmerkingen:

Unknown zei

Dat lijkt me heel mooi worden, wie weet ga je de hele muur wel doen.
Jou posten zijn zo leuk om te lezen...ik lig iedere keer in een deuk.
Verf ze!

Fijne Dag,
Inge, my choice

Zjietje zei

Dankje Inge maar de hele muur gaat hem niet worden. Sws gaat de muur he maal tot bovenaan toe plus wordt de man daar niet blij van 馃槅

Unknown zei

Je hebt hem al kunnen overtuigen voor de helft ,nu de andere helft nog.
Wie weet wat hij zegt als je ermee klaar bent .
Ik ben wel benieuwd naar jouw kleur .
Groetjes christel

Unknown zei

Goed idee om de haard ombouw te verven.
Als je man het misschien ziet hoe mooi het eruit kan komen te zien.....wie weet....??
Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Groetjes Anita

labrocasha zei

Hoezo nieuw projectje. Hoe zit het met die laatste 2? Zit al 3 dagen achter mijn tabletje te wachten op die voorbijlopende paspop gehuld in t laatste nieuws van Zuid-Holland achtervolgd door die natte zwemband.
Inmiddels al blaren.....
Je man is idd echt een "schat". En je weet eenmaal een dealer altijd

labrocasha zei

Een dealer(dit krijg je nu als je zolang moet wachten,alweer de accu leeg).
Bij de volgende deal een zonnenbril opzetten:)
Als hij dan vraagt waarom je die draagt zeg je gewoon: die lichtgevende muur verblind me zo sinds dat voorstuk zwart geklodderd is ! :))
Heb zo zitten denken.......
En dan zeg je BIG DEAL??? En je bokst m er nog 1!!hahaha.
Breng maar genoeg verf mee van de karwei,tintje grijs of zo!!!
:)--

Anneke zei

Leuk dat hij dat gaat verven. Het zal zeker heel mooi staan. En wie weet nog een ietsie pietsie verder? Ik weet het zeker je knippert een paar keer met een paar kunstwimpers en hoppa hij is verkocht.
Liefs Anneke

Zjietje zei

Hahaha ik ver het zelf Anneke. Ik zeg altijd maar zo, hij is van de software en ik van hardware. De gereedschapskist is van mij. Schept heel veel potentie. Ik wil niet afhankelijk zijn mits ik iets echt niet kan. Hij heeft er ook de tijd niet voor plus vind ik het leuk om te doen....soort win-win situatie :)))

Zjietje zei

Charcoal Black he en jij bent echt heul erg ongeduldig. Jij bent echt de enige in de familie die dat geeft zus hahaha maar toch hou ik van je 馃槝

Zjietje zei

Wanneer zie wij jou blog? En je eerste post? Zit al weken te wachten op je 馃槅

labrocasha zei

Maar grijs voor t grote project achter t charcoal black,dan past die nieuwe oude spiegel daar heel mooi aan de wand boven de haard!!!!!
Of die "zwemband" ?
Hahaha zussie,heb genoeg ideeen voor je! :)

van alles wat in huis en tuin. zei

Eh......leest je man je blog niet??? Gaat ie gelijk afhaken natuurlijk! Jij weet een man te bespelen zeg....knap hoor!
Trapt ie er altijd in of zegt ie ook wel eens NEE?
Je bent waarschijnlijk zooooo lief voor hem dat ie je niks kan weigeren, jaja....
Ik denk dat het hartstikke mooi gaat worden en dat hij dan zegt: die langere muren staan er echt niet bij , zullen we.....

veel plezier!
Groet Trijnie

Home is where the heart is zei

xo erg als staat beschreven is het niet hoor Trijnie :)) plus hij heeft ook humor en kan hier goed mee overweg :))
Maar meestal is hij t wel met mn voorstellen eens maar vaak ook niet, Ik weet dat hij van natuurlijke dingen houdt in hun oorspronkelijke staat net zoals die muur maar hij is ook kleurenblind en ziet dus ook niet de kleur ervan,
Dus we hebben een goed compromis gesloten waar beiden partijen het eens zijn:))
Fijne dag

Judith zei

Haha... kijk, zo doen we dat;-)

Gisteren was ik bij vrienden en zij wil de kamer laten opknappen (stucwerk, schilderen...). Zij is (zoals iedere vrouw?) van de 'als ik het verzin had het eigenlijk gisteren al gebeurd moeten zijn' categorie, maar hij zit momenteel niet zo goed in z'n vel en hikt enorm op tegen dit grote karwei (terwijl zij nog eens beaamt dat zij het het liefst v贸贸r de kerst klaar wil hebben). Dan mijmert ze wat en zegt tegen mij "O, ik heb er zo'n zin in. Ik zie het al helemaal voor me hoe het moet gaan zijn"... Waarop hij droog antwoord "Als jij het toch al ziet, hoeven we ook niet te gaan verbouwen"... En ik lag in een deuk... Heerlijk om zo droog uit de hoek te komen;-)

Jij succes met je nieuwe verfklus en ik wacht nieuwsgierig het resultaat af vanaf de andere kant van de PC!

Zjietje zei

Hahahaha geweldig!! Zodra t klaar is knal ik t op mn blog 馃槅