ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

woensdag 21 januari 2015

MANDEN EN MEER

En het is alweer woensdag, bijna weekend....tijd vliegt voorbij

Gisteren ben ik aan iets begonnen wat ik al heuuuuuul lang van plan was, nl iets op een mand kwasten en zo geschiedde....een beetje riviera maison maar zonder de bijkomende pegels







En niks zo gevaarlijk als een Zjiet met kwast want......




Ook deze werd ontwit, evenals deze



Dit dienblad komt van een butlertray van waailappenhout. Ben bang als ik die op die tray zet dat de boel naar beneden knikkert waar ik bij sta maar voor op de salontafel is ie ideaal....denk ik

Er zat nog wat aan de kwast en toen viel mn oog op deze box


Deksel en vegen waren in een soort van bordeauxrood, moet alleen nog de letters voorzichtig overklodderen.


En met de lichte kwast gebeurde dit....was ik al JAREN van plan hihihi



Deksel ligt achter dat vierkante ding al te drogen en ff kijken of ik nog wat french linnen van Annie heb om eroverheen te kwasten.
Ondertussen wil ik nog een deksel fabrieken voor op een glazen pot maar daar in een andere post meer over:))

Verder heb ik weer een oppaspoes om voor te zorgen, een 15jarige jongedame.   VR  eet als een dokwerker.


Nog steeds een blinkende diva en dat voor die leeftijd :))

Nou ik ben ervan tussen en ga eerst om boodschappen, heb heerlijk tot half 5 het rijk alleen en wil nog een hoop doen

Toedeloe en tot de volgende post

Liefs Brigitte

5 opmerkingen:

Onder de rieten kap zei

Hahaha wat ben jij weer bezig geweest! Die manden zijn echt gaaf geworden, Ik vind het echt een topidee! Die ga ik onthouden want ik wil ook nog iets met een rieten mand op de slaapkamer, bedankt voor de tip!
Groetjes, Yvonne

Home and Lifestyle zei

De diva mag blij zijn dat ze nog donker is van kleur, je hebt tenslotte bijna alles met de kwast bewerkt hihi. Een goed idee van die manden en het scheelt inderdaad flink in de portemonnee.

Liefs, Ingrid

Anneke zei

Ik dacht net als. Ingrid ...... Poeh de kat is ze gelukkig vergeten. Want de angst is op zijn gezicht te lezen hi hi. Maar je manden zijn helemaal top geworden.
Leuk hoor
Liefs Anneke

van alles wat in huis en tuin. zei

Zo jij bent druk geweest! Het lijkt wel een werkplaats bij jou! Maar het geeft wel voldoening hè: je ziet alles zo leuk worden!
Hoeveel katten heb je inmiddels in huis? Zag op fb ook al zulke leukerds voorbij komen. ( en wat heb jij een leuk bankhuwelijk trouwens! hihi)

groet Trijnie

Inge R. zei

hahaha ik herken dit zo! dan is niks veilig meer:)
maar dit is wel een rotklusje zo te zien......je mnd is goed gelukt!
je kunt t ook makkelijk met spuitbussen doen van de action;-) doe ik dan in het gras buiten.....maaier erover en hoppa je ziet er niets meer van!
leuk blog, ik ontdek je nu pas;-) be n je volger:0
groetjes, ingeR