ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

woensdag 25 februari 2015

SCHARREL

Al een paar dagen niet lekker bah
Ben al aan de sukkel sinds/na de kerst dus dat schiet lekker op

Vanochtend mezelf naar buiten gesleept en op mn fiets naar de @.ction gekacheld want een poos terug had ik een stenen haantje zien staan en laten staan!! en die kukeleku ging niet uit mn hoofd.
Laat er nou tussen de vele kipkes precies nog 1 haan aanwezig zijn.


Is het geen DOTJE!!!!

Heb die macho er tussenuit geplukt en verder door de winkel gaan scharrelen want ook wilde ik kijken naar kaarsen in een mooie kleur roze.....zucht.....zit in mn roze periode hahaha. Het staat gewoon mooi bij t grijs  in mn haar  in huis, beetje voorjaar
Ook een paar doosjes met kievitseiers en een doosje met houten cijfertjes


Beetje wit kalken en plakken maar, kind kan de was doen.

Ook meteen  weer  een zadeldek voor mn fietske want t zadel is kapoet en met dit dekje zit ik weer lekker met een dikke laag gel erin, gegarandeerd gene zadelissues meer. Bij de winkel meteen om het zadel gewikkeld en op naar huus!

Bij thuiskomst alles uitgepakt en gelijk mn paasdeco's uit het vet geplukt en her en der weggekwakt en in takken gegooid.
Eitjes in 2 potten gehusseld en zie hier het resultaat...







Verder wat in potten en pannen geroerd, geklutst en gesneden voor de hongerlappen hier in huis en de rest van de middag op de bank gehangen en een paar films gekeken....morgen weer een dag, nieuwe ronde nieuwe kansen

Kennen jullie mn homemade trapje nog uit mn vorige post?


Nu is ie aangekleed met een lap die ik afgelopen zomer in elkaar gepunnikt heb toen ik met mn kneuzige voet zat :))
Komt nu mooi uit en heeft eindelijk een plekje gevonden


Nou mensen, ik bent er weer van tussen en wens jullie een fijne avond en tot de volgend post

Liefs Brigitte

4 opmerkingen:

Judith zei

Dat is niet fijn wanneer je zo lang aan het kwakkelen bent. Ik hoop dat je shoptherapie je goed gedaan heeft;-)

Trusten voor straks X

Anneke zei

Zelf loop ik ook nog steeds te kwakkelen. Al van voor de feestdagen. Leuk nu het trapje aangekleed is. Enne sorry maar ik heb helemaal niets met de paasdecoratie. Eigenlijk helemaal niets met feestdagen.
Ik bedoel het helemaal niet negatief hoor bij een ander staat het helemaal leuk.
Liefs Anneke

van alles wat in huis en tuin. zei

Oh....bij jou hebben ze bij de A.tion nog wel paaseitjes....das gemeen!! ik kan ze nergens meer kopen!
Zo te zien ben je al helemaal in paasstemming, leuke kip hoor.

groet Trijnie

moontjesfreubels zei

ahh hier het zelfde al weken ziek eerst griep toen een voorhoofdholte onsteking en ik wil maar niet fit worden blehh dat het maar gauw lente wordt he...maar wat een leuke dingen weer :D krijg er ook al zin in,volgende week me zelf eens bij elkaar rapen om weer leuke dingen te creeren..een heel fijn weekend en beterschap hoor! liefs ramona