ZJIETJES PLACE

ZJIETJES PLACE AND ALL KINDS OF STUFF

zaterdag 30 mei 2015

ZUSSENDAG



En toen was het weer zaterdag.

De weken vliegen voorbij.
Sinds de man die award heeft gewonnen  and we have a winner  is het een gekkenhuis voor hem. Veel veren in zn ..... vul zelf het juiste woord maar in

Potentiele klanten die gaarne een presentatie willen meemaken en zien van de man. Hij raced van de 1 naar de ander, van hot naar her. Een aantal die al getekend en wel hebben en voorlopig zit zijn agenda tjokvol tot eind juni.
Die stroomversnelling is een complete lawine geworden en de weekenden zijn er om voornamelijk bij te slapen en uit te rusten  comateus

Iedere avond zit deze dame op het puntje van de bank zodra ze de sleutel in de deur hoort steken en gaan we steevast 'ff ' naar buiten waar hij me vertelt hoe zn dag is geweest. In geuren en kleuren krijg ik alles te horen

Vandaag had de man al vroeg de echtelijke sponde to himself want ik had een zuskesdag. Oudste zus kwam overvliegen met de voiture vanuit Duitsland, waar haar huis woont. Reunie van haar werk, dik 30 jaar geleden, toch Labrocasha?

We  be  appen de gansche week door maar om elkaar weer in het echie te zien en te kleppen is toch veule malen leuker.
's Middags zijn we nog ff naar de @c.tion gereden in mijn  de mans  ootooke. Voor hun de premiere dat ze bij hun 'kleine' zuske in de auto zaten met mij dan dus ook achter het stuur en ze hebben het overleeft :))

Maar zoals met alles komt aan al het leuke ook weer een eind en rond half 5 vertrok deze dame richting huis. Kwam nog ff in een file terecht maar die was ook zo opgelost en hup het gas erop en het brabantse verruilen voor het zuidhollandse.
Van de opperzus nog 2 mooie tijdschriften gehad, Ariadne Brocante en een Wonen Landelijke Stijl.  En nee, ik heb ze nog niet gelezen maar dat gaat zeker snel gebeuren!!

Kleine update van de kleine kudde eendjes van 6 stuks, van de week zag ik moeder met nog 1 jong.....hopelijk red dit kleine ding het.

Nou ik wens jullie een fijne avond en zondag.
Ik ga denk ik zo de binnenkant van mn oge.....Zzzzzzzzz

liefs Brigitte

10 opmerkingen:

Onder de rieten kap zei

Wat gaaf dat het zo goed gaat, dat is toch het mooiste compliment dat hij kan krijgen! Leuk zo'n zussendag, die van mij wonen vlakbij dus eigenlijk niet nodig, maar ik vind het idee zo leuk haha! sneu van dat eendje, hoop met je mee dat ie het red!
Veel liefs, Yvonne

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat leuk: zo'n zussendag.....echt genieten lijkt me.
ik heb alleen 2 broers: wij hebben 1x per jaar een brussendag: ook heel leuk! De eerste keer gingen we naar Brussel.....

groet Trijnie

Anneke zei

Wel iets om trots op te zijn dat het zo goed gaat met de man. En zussendag wat zal het een gekakel geweest zijn. Zo gezellig. Zelf heb ik 1zus en 3broers oo leuk hoor.
Ik wens je een fijne zondag, liefs Anneke

Unknown zei

Wat fijn dat het goed gaat met het bedrijf van je man...
Zussendag...lijkt me heel leuk, maar mijn zussen wonen vlakbij, dus ik zie ze geregeld.
Och...nog maar 1 eendje over...zonde zeg.
Fijne avond nog.

Groetjes,
Inge, my choice

labrocasha zei

Hallo Schwester,ben inmiddels al weer geland !
Je hebt het bijna goed,het zijn zelfs 31 jaren!
Ik heb je gecross door berrege maar net overleefd :-((
Al scheurend door berrege met headbanger music op de voor-achtergrond was idd action!!!!!!!!
Volgende keer dus helmpie op......
Hahah,op naar de volgende Schwestertag!

Home is where the heart is zei

hahaha muts. Viel weinig te scheuren door een 30 km zone :))
Met t headbangen zat gelijk je haar goed hahaha

labrocasha zei

Dat was t enige voordeel dat ik mijn haar niet meer in de plooi hoefde te leggen en daardoor tijdig op de reunie kon verschijnen:...............
Als een gespenst!!!!!!!!

labrocasha zei

En nog veel leesplezier!!!!!

Zjietje zei

Hahaha zoals ik al zei, muts 😂

Passione Helena zei

Hallo Brigitte, dankjewel voor je reactie op m’n blogpost. Wauw, vier Maine Coons! Heb ze net even zitten bewonderen, wat een knapperds! Ze hebben een geweldig karakter.

Wat ontzettend mooi dat je man een award heeft gewonnen. Gefeliciteerd, en wat fijn dat het hem zoveel klanditie heeft opgeleverd dat zijn agenda tjokvol zit! Daar doe je het voor!
En wat fijn dat jullie een gezellige zussendag hebben georganiseerd en er zo van hebben genoten!

Wel jammer dat deze vrolijke post een beetje zielig eindigt, hopelijk redt het kleine eendje het!

Fijne avond nog…lieve groet, Helena